مزیت های ایزوگام، خرید و قیمت آن
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

مزیت های ایزوگام، خرید و قیمت آن

مزیت های ایزوگام، خرید و قیمت آن

ایزوگام

صنعت ساخت و تولید ایزوگام ، یکی از صنایع کلیدی نوین و فن آورانه بر پایه مشتقات نفتی می باشد که امروز نقش بسیار مهمی را در زمینه عایق کاری و ایزوله نمودن سطوح مختلف ایفا می نماید .

پیش از آنکه ایزوگام پا به عرصه ساخت و ساز ساختمان بگذارد ، مردم مجبور بودن تا از مواد و تولیدات دیگری نظیر آسفالت و قیرگونی که اتفاقا آنها نیز از ترکیبات نفتی برای کار پوشش و نفوذ ناپذیری در برابر آب و رطوبت تشکیل شده بودند ، استفاده میکردند .

مشکلات و سختی ها و کارایی با بازده حداقلی این ترکیبات موجب شد تا نسل جدید عایق های رطوبتی با بازدهی بسیار بالا با نام ایزوگام تولید و روانه بازار ساخت و ساز گردید .

مزیت های ایزوگام

مهمترین مزیت های مهم ایزوگام که موجب شده تا امروزه این عایق رتبه نخست را بین تمام رقبا به خود اختصاص دهد عبارتند از :

1: مقامت صد در صدی در برابر نفوذ آب و نم و رطوبت

2: دوام و طول عمر مفید بسیار بالا (بین 10 تا 20 سال )

3: راحتی و سهولت در نصب و اجرا

4: قابلیت استفاده در تمامی سطوح عمودی ، افقی و شیب دار از جنس های مختلف

5: وزن بسیار کم و ناچیز

6: عدم آلایندگی زیست محیطی و دوستدار طبیعت

ایزوگام دلیجان

نام و برند ایزوگام دلیجان امروزه به معتبرترین و شناخته شده ترین نام در زمینه تولید انواع ایزوگام مرغوب و با کیفیت مبدل شده است . این امر به دلیل آن است که این منطقه بیشترین سهم را در تاسیس کارخانجات و شرکت های تولید کننده ایزوگام نسبت به کل کشور را بخود اختصاص داده است . کارخانجات بسیار معتبری در این بخش به تولید ایزوگام های بسیار با کیفیت و با نشان های استاندارد جهانی مشغول به فعالیت هستند که از بین آنها میتوان به ایزوگام بام گستر دلیجان ، ایزوگام غرب گستر دلیجان ، ایزوگام صدف گستر دلیجان و ایزوگام پشم شیشه اشارنمود . قیمت ایزوگام دلیجان برحسب نام و برند محصول ، کیفیت محصول و نوع و تعداد لایه های تشکیل دهنده آن بسیار متفاوت می باشد .

قیمت ایزوگام

با کمی تحقیق و بررسی بیشتر در بازار ، متوجه این امر خواهید شد که قیمت ایزوگام به عوامل و شرایط زیادی مرتبط میباشد. یکی ازمهمترین عوامل تاثیرگذار درمیزان قیمت و هزینه اجرا و نصب ایزوگام فصل خرید و ثبت سفارش است . همانگونه که میدانید در فصل سرما و بارندگی به دلیل ازدیاد تقاضا معمولا با افزایش ناگهانی قیمت ایزوگام روبرو هستیم .

از دیگر عوامل موثر در تعیین و محاسبه قیمت انواع ایزوگام می توان به نوسانات قیمت ارز اشاره نمود . از آنجا که اکثر مواد اولیه در ساخت و تولید ایزوگام نظیر الیاف تیشو و پلی استر مواد وارداتی بوده و قیمت آنها ارتباط مستقیم با نرخ روز ارز دارد ، لذا قیمت انواع ایزوگام نیست تابع همین شرایط می باشد .

خدمات نصب و اجرا ایزوگام در تهران

شرکت ایزوگام سپهر با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه خرید و فروش و نصب و اجرای انواع ایزوگام از برند های معتبر در تهران با ضمانت نامه کتبی 10 ساله بدون قید و شرط و ارزانترین قیمت ممکن آماده عقد قرارداد با همشهرین عزیز در تهران و حومه می باشد .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.